Werk mee met onze campagne

Vind je ook dat er iets moet gebeuren aan de wooncrisis, dat Leuven de eerste armoedevrije stad moet worden en dat onze stad in 2030 écht klimaatneutraal moet zijn? Kriebelt het om hieraan mee te bouwen? Dan is deze dag voor jou niet te missen! Welkom op onze kandidaten- en medewerkersdag op 9 juni in de Raadzaal in Leuven.

Kandidaten -en meewerkersdag

Samen maken we van Leuven een stad op mensenmaat, maar daar hebben we heel veel helpende handjes voor nodig. Op 9 juni willen we in de eerste plaats inhoudelijk werken. De programma’s over onze speerpunten zijn tegen dan af en we organiseren er diepgaandere workshops over. We laten ook iemand van PVDA Zelzate aan het woord die uitlegt hoe wij in de gemeenteraad werken.

Op het programma:

- 15uur-15u15: Welkom en inleiding
- 15u15-15u45: Dirk Goemaere van PVDA Zelzate vertelt hoe wij in de gemeenteraad werken
- 16uur-17u30: Workshop over de programma’s van wonen, armoede, ecologie en mobiliteit

BBQ

Er staat ook nog heel wat op de agenda: een fietstocht tegen de leegstand, een kandidaten- en medewerkersdag om iedereen die geïnteresseerd is in de campagne te betrekken (https://bit.ly/2k8ZgsY) en in september organiseren we een betoging voor een Leuven op mensenmaat.

Maar tussen dat alles moet er ook tijd zijn voor iets leuks, om elkaar te ontmoeten, of je nu lid bent van de PVDA of niet, iedereen is welkom op onze BBQ in de Casablancawijk te Kessel-Lo. https://bit.ly/2rQ8Bco
Als je graag een vleesje hebt, neem er dan een mee. Groentjes, slaatje en drank worden voorzien aan zeer democratische prijzen.

SCHRIJF JE IN