Kandidaten -en meewerkersdag

Vind je ook dat er iets moet gebeuren aan de wooncrisis, dat Leuven de eerste armoedevrije stad moet worden en dat onze stad in 2030 écht klimaatneutraal moet zijn? Kriebelt het om hieraan mee te bouwen? Dan is deze dag voor jou niet te missen! Welkom op onze kandidaten- en medewerkersdag op 9 juni in de Raadzaal in Leuven.

Samen maken we van Leuven een stad om mensenmaat, maar daar hebben we heel veel helpende handjes voor nodig. Op 9 juni willen we in de eerste plaats inhoudelijk werken. De programma’s over onze speerpunten zijn tegen dan af en we organiseren er diepgaandere workshops over. We laten ook iemand van PVDA Zelzate aan het woord die uitlegt hoe wij in de gemeenteraad werken.

Op het programma:
- 15uur-15u15: Welkom en inleiding
- 15u15-15u45: Dirk Goemaere van PVDA Zelzate vertelt hoe wij in de gemeenteraad werken
- 16uur-17u30: Workshop over de programma’s van wonen, armoede, ecologie en mobiliteit

WANNEER
9 juni 2018 om 15u00 - 18u00
WAAR
De Raadzaal
Parkstraat 45
Leuven 3000
Google map en route
2 deelnemers

Kom je?

Als je aanklikt ‘je mag mij mailen’ ‘je mag mij sms’en’ worden je gegevens opgenomen in de gegevensbank van de PVDA om je, volgens jouw interesses, op de hoogte te houden van publicaties en activiteiten van de PVDA. Je hebt het recht om deze gegevens op te vragen en te verbeteren. Richt je vraag naar PVDA, Lemonnierlaan 171, 1000 Brussel of pvda@pvda.be.

• neemt deel 2018-05-20 10:04:57 +0200
  • neemt deel 2018-05-18 17:26:41 +0200