Jouw Gedacht Tournee

Leuven is een fijne stad om te wonen, maar de woonprijzen in onze stad worden stilaan onbetaalbaar. Dat blijkt uit onze grote bevraging de grootste bekommernis van de Leuvenaars te zijn. Wij bevroegen in totaal 2102 stadsgenoten over wat zij de belangrijkste uitdagingen vinden voor de komende jaren.

Op onze Jouw Gedacht Tournee stellen we jou de resultaten van de bevraging voor. We geven ook veel ruimte aan discussie met jou en alle andere Leuvenaars die willen nadenken over hoe we de stad in handen moeten nemen, zodat armoede geen kans heeft, de rusthuizen betaalbaar worden en Leuven écht klimaatneutraal kan worden.

Op 15 mei kan je jouw gedacht komen geven in Wijgmaal, in 't Steigerke. Hier zijn smakelijke broodjes voorzien. Laat aan Farman Sabir (0497936023, fxelany@yahoo.com) weten welk broodje je graag wenst. Je kan kiezen uit:
- Club kip                                                  €4,5
- Club tonijn                                              €4
- Martino                                                   €4,
- Rundskop                                                €5,7
- Er wordt een vegetarisch alternatief voorzien.
(saus naar keuze)
Lijsttrekker Line De Witte en vele andere kandidaten kijken er al naar uit je daar te zien!
WANNEER
15 mei 2018 om 20u00 - 22u30
WAAR
't Steigerke
Vaartdijk 39
Wijgmaal 3018
Google map en route
Bram Deraedemaeker · · +32496114377
11 deelnemers

Kom je?

Als je aanklikt ‘je mag mij mailen’ ‘je mag mij sms’en’ worden je gegevens opgenomen in de gegevensbank van de PVDA om je, volgens jouw interesses, op de hoogte te houden van publicaties en activiteiten van de PVDA. Je hebt het recht om deze gegevens op te vragen en te verbeteren. Richt je vraag naar PVDA, Lemonnierlaan 171, 1000 Brussel of pvda@pvda.be.

• neemt met 1 personen deel 2018-04-13 19:50:35 +0200
  • neemt deel 2018-04-11 19:05:39 +0200