Jouw Gedacht Tournee

Leuven is een fijne stad om te wonen, maar de woonprijzen in onze stad worden stilaan onbetaalbaar. Dat blijkt uit onze grote bevraging de grootste bekommernis van de Leuvenaars te zijn. Wij bevroegen in totaal 2102 stadsgenoten over wat zij de belangrijkste uitdagingen vinden voor de komende jaren.

Op onze Jouw Gedacht Tournee stellen we jou de resultaten van de bevraging voor. We geven ook veel ruimte aan discussie met jou en alle andere Leuvenaars die willen nadenken over hoe we de stad in handen moeten nemen, zodat armoede geen kans heeft, de rusthuizen betaalbaar worden en Leuven écht klimaatneutraal kan worden.

Op 26 april kan je jouw gedacht komen geven in Wilsele, in de Scoutszolder. Lijsttrekker Line De Witte en vele andere kandidaten kijken er al naar uit je daar te zien!
WANNEER
26 april 2018 om 20u00 - 22u30
WAAR
Scoutszolder
A Wouterstraat 28
Wilsele 3012
Google map en route
Bram Deraedemaeker · · +32496114377
14 deelnemers
Raïssa verdickt Farman-Ali Sabir Bram Deraedemaeker

Kom je?

Door dit formulier te verzenden verklaar je je akkoord dat de PVDA de door jou verstrekte gegevens bijhoudt om je naargelang je interesses op de hoogte te houden van standpunten en activiteiten van de PVDA. Je kunt die gegevens opvragen, laten verbeteren en laten verwijderen. Dat kan per e-mail naar pvda@pvda.be, of per brief naar PVDA, M. Lemonnierlaan 171, 1000 Brussel. Als je vindt dat we je persoonsgegevens op een onrechtmatige manier verwerkt hebben, kun je een klacht indienen bij de Privacycommissie. Meer over het privacybeleid van de PVDA: www.pvda.be/privacy.

• Raïssa verdickt
    neemt deel 2018-04-13 15:44:50 +0200